Tgcnzycdg 17.haftamdayım 14.haftadan sonra 2 kere doktora gittim yinede göstermedi çok meraktayım ve heyecanlıyım 🤩😍😍🤩
GlahBilgiliPelit Tgcnzycdg sonrada edepsiz oluyolar annesi hiç saklamıyolar😂😂😂 erken daha cnm biraz daha bekle ☺☺
Gozde Tgcnzycdg ben de 21. haftada öğrenebildim yeminli gibi bacakları sıkı sıkı kapalıydı yada bacak bacak üstüne atıp saklıyordu kendini 😂 sonra öğrendik ki kızmış ☺
Elifozen Benim de göstermemişti 17. Hafta da öğrenmiştim ama üç tane çikolata yediğimi bilirim hemen de kendini gösterdi bende çikolata yemeni tavsiye ederim canım😊 kendini göstermiyorsa kızdır benim de kız bekliyorum hayırlısıyla 😊😊
Tgcnzycdg Elifozen evet herkes aslında göstermiyosa kızdır diyolar bakalım bak yine heveslendim şuan hemen doktora gitmek istiyorum 😁🙈 bende aynı taktikle öğrenebilirim inş 🤩🤩🤩öğrendikten sonra yazıcam sana canım 😍
Hatce06 Tgcnzycdg ben 15+1 im 13.haftada göstermedi 😂 1 hafta Sonra gittim deli gbi çikolata yedim birde ultrasona sıkışık girdim gösterdi sonunda oğlum olcak 😂
Tgcnzycdg GlahBilgiliPelit hahahah süpersin 🤩valla bebiş olduktan sonra bizi bol aksiyon dolu günler bekliyor anlaşılan 😁💃🏻💃🏻
Tgcnzycdg Gzmktkl ayy çok heyecanlı sonucu benimlede paylaşırsan çok sevinirim canım umarım yerin öğrenirsin 🙈☺
Tgcnzycdg Hatce06 valla bu sefer doktora giderken bütün taktiklerinizi uygulayarak gidicem bende öğrenirim en kısa zamanda inş canım🙈🤩
Tgcnzycdg Gozde yaa bizim bebişler çok nazlı anlaşılan 😁 bende bi öğrensem konuştukça iyice heveslendim allah hayırlısı neyse onu nasip etsin tabi ki ama ben de hep kızım olcakmış gibi hissediyorum bakalım umarım öğrenmek için doğmasını beklememize gerek kalmaz 😂😂
OglusumuBeklerken Ozellikle bitter cikolata ye demislerdi banada bende midem bulansada zorla yemistim oara tiksiniyodum cikolatadan fln ama ise yaradi direk bacaklari acmisti oglusum😂😂😂
Tgcnzycdg OglusumuBeklerken bende önceden çikolataya ölürdüm hamile olduğumdan beri aklıma bile gelmiyo ama bende zorlada olsa yicem benim bebişte açsın bakalım bacakları herşey bebişlerimiz için hahahah😂😂🤩