Yazmelegi_ Tercih tamamen size kalmış, gönlünüzden ne geçiyorsa o olsun tabii ki. Önemli olan sizin ismi beğenmeniz ve sevmeniz. Bana kalırsa çok da kötü bir isim değil ama diğer eklediğiniz Yağız ismi de hoş. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun. Bir de kendinizi koyma zorunluluğunda hissetmeyin bence, çünkü o dediklerinizi eşiniz yapmış olsa onun ismini vermek isteyecektiniz. Bir ömür oğlunuz o isimle yaşayacak bece sadece ona dikkat edin önemli olan o gibi🙏🏻🌸💓