Yazmelegi_ Yanlış anlamayın ama kayınpederininizin ismini neden koyuyorsunuz? Tabiki sizin kararınız saygı duyuyorum ama başka birinin ismini koymak enerji olarak iyi gelmiyor. Bebeğe o kişinin hayatını yüklemiş olunuyor, ileride bağ koparma falan baya uğraşılıyor. O ayrı bir birey ve anne babası ona özel, anlamlı bir isim seçmeli. Ayrıca İki isim de zor bence.