baycem benim doktorum bana kız olucak dedi geçen hafta gittim kontoröle bu çıkıntıyı gördük oda şuan cinsiyet tahmini yapmıcam dedi 2 hafta sonra tekrar gel bakıcam dedi. Şuan erkek diyemem ama kıxda diyemem dedi. Bazen kız oluncada cinsel organ oluşmaya devam ettiği için hormonlordan dolayı orda kabarcık olabiliyormuş buda penise benziyor. Doktorum böyle söyledi o yüzden şuan ne kız ne de erkek bende bilmiyorum bakalım ayın sonunda kontrolde belli olur herhalde fkdkd