Nazasel han1de sancıyı nasıl anladınız? Ben ağrı çekiyorum ama sancı mı değil mi kestiremiyorum. 2. Gebeliğim ilkinde böyle olmamıştı hiç
han1de zeynepkazgann evet canim maalesef açılmam oldu serviksim kısaldı bir hafta içinde oldu tüm bunlar küvezde şimdi bebeğim inşallah sağlıkla kucağıma alırım Allah yavrularımızı bağışlasın bizlere
demirrleydi_ feyzaaa kızım tam 37 de doğdu kızım küzevde kaldı 9 gün ama oğlum girmedi kızım enfeksiyondan ve solunum sıkıntısından dolayı kaldı yani korkutma kendini her bebek kalmıyor 35 te doğup girmeyende var 40 ta doğup girende