fyg2408 bnde oyle degerlerım yukseldi hamıleyım dıye sevındım 6aydı ıstıyorduk ama ıkı gun ust ustte verınce 6.6 snraa 5.1e dustu bırazdan doktora gıdecem ne yapacz karar verıcz ama ıkı gun leke gordum sonra ıkı gundurde yogun kanamam var doktor vucud kendı kendıne sonlandrıyor dedi dua edelım ıkımznde dıs gebelık degılmıw o daha zor ve agır surec adet gorerek atıyoruz parca gbı bıseyı bnde hemn hamıle kalmk ıstıyorum cnku cok heveslendım bıranonce saglıklı gebelıgın var denılmesını duymak ıcın sabırsızlanıyorum 🌺