Merhaba kızlar :( 2 kasımda bhcg 45 le öğrenmiştim daha sonrasında 3 kasım 109, 5 kasım 456 ve 7 kasım 1653tü hcg değerlerim. Lekelenmeler olmuştu ama azdı, bugün sabah sol kasıkta ağrı kanamada artış oldu muayeneye gittim hcg 1626 olmuş kese görülemedi kimyasal gebelik dendi. Sabahtan beri ağlıyorum ilk gebeliğimdi 8 aydır deniyorduk. Kimyasal gebelik yaşayıp sonrasında hemen hamile kalanınız var mı