Dgkfj5 aynısıni ayın 7 sinde doktora gittiğimde yaşadım 14 .8 çıkmıştı benimde tansiyonum dinlendirip bidaha ölçtüler kan sonuçlarımi almya gittiğimde tekrar düşme olmamıştı maalesef bende 23 haftalığım dahiliyeye yönlendirdiler dahiliye doktoru da 13 .8 falan sana normal şu an ama bı tık fazla çıkmış evde takip et hep 14 civarı çıkarsa gel yanima dedi çok şükür düştü hastane stresinden kaynakliymis sanıyorum iki gündür sabah aksam ölçüyorum 12 7 veya 11 7 çıkıyor eve bı tansiyon aleti alirsan senin için daha kolay olur çokta stres olma o civarları gebesin sen normal dediler bana