Merhaba cuma gunu doktoruma gittim 8+2 olmam gerekirken 7+1 gozuktu kese ama içi boştu kurtaj olmami soyledi doktorum progestan i da braktim ama herhangi bir kanamam yok yarın için kurtaj randevusu verdi sizce beklemelimiyim aldirmalimiyim bilemedim içim bi tuhaf görsel eklemek istedim ama beceremedim gs 2.08 gosteriyor anlayamadim lutfen bir akil verin