lleylaa45 yediklerinize dikkat edin özellikle karbonhidrat şekeri yükseltiyor. Ben de çok
Hamur işi yersem mesela dilim dalağım kuruyor anlıyorum ki şekerim cikiyor. Yürüyüş yapmak da şekerin düşmesi için bi etken. Siz dikkat edip ölçümlerinizi yapin baktınız doktorunuzun istediği gibi çıkmıyor sonuçlar doktorunuz ne derse yapın. Gebelikte şeker hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı için iyi değil çünkü. Bununla geçmiş olsun insallah 🥰