lleylaa45 buradakiler neye göre yazmışlar hiç anlamadım ama gebelik şekeri olan biri olarak evet canım şeninde var bu sonculara göre. Açlık 95 altı olmalı, 1 saat 140 altı, 2 saat 120 altında olmalıydı . İlk diyet veriyorlar bn yaptım 3 hafta olmadı yine yüksek çıkmalar vardı insülin başladık birkaç gündür düşük doz ama hala açlık şekerim yüksek 2 gün sonra kontrol var bakalım ne diyecek ..