demirrleydi_ penbe_karisi Allah versin ne diyelim 😂 yoksa bunlarla uğraşmaktan biz beynimizi kaybedicez
penbe_karisi demirrleydi_ 🤣🤣Allah seni valla ben o işleri çoktan bıraktım akıl verecekleri an salağa yatıyorum tm aynen hihi sen daha iyi bilirsin zaten diyorum kiriliyorlar
demirrleydi_ penbe_karisi ahaha mantıklı bazen bende yapıyorum böyle hıhi tamam öyle yaparım diyorum susup oturuyor ama bazen tersime denk geliyolar bir patlıyorum aaa sen sinirlisin diyolar yok canım sizin bu sinirde hiç emeğiniz yok 😂
ErsBegAs penbe_karisi aşko kankim diş hekimi şimdi sordum diyor ki doktor kontrolünde çekiyoruz çok aciliyeti varsa diyor bazılarında antibiyotik ile falan da çekilebiliyormuş ondan doktor onayı gerekiyormuş
penbe_karisi ErsBegAs evet aşkım kadın doğum doktorumdan rapor aldım şuan antibiyotik kullanıyorum apse varmış onun geçmesini bekliyoruz cekicezzzz teşekkür ederimmm kizzz 🥰😍
akkoyun21 penbe_karisi gerçekten adınıza çok üzüldüm acı birşey ilaçlar da fayda etmezse işiniz gerçekten zor ben kafamı duvara vurduğumu hatırlıyorum inşallah en kısa sürede kurtulursunuz Rabb’im hayırlı acil şifalar versin 🤲🏻