penbe_karisi ben fiş ağrısı için gittim kanal yapılması gerekiyordu ama dayanamadım gittim doktorundan imzalı izin kağıdı al gele yapalım dedi izni alınca gittim kanalla ugrasmayalim kaç kez film çekmek zorunda kalacaz dediler en iyisi çekelim tmm dedim yeter ki kurtulayım ve çektik kurtuldum çok şükür. Ben de gebeyken müdahale edilmez diye gitmemiştim 6.7. aya kadar bekledim en son dayanmadan gittim