penbe_karisi ben çektirdim ama ilk 3 ayı doldurmadigin sürece cekmiyorlar ben 6 ayliktim cektirdigimde eğer cekmeyip dolgu yaptirsaydim 8 aylıkken gene ağrı cekicektim bu sefer dışı cekiceklerdi ama sanciyi tetiklerdi yani doktor öyle dedi devlet cekmiyo kesinlikle dolgu yapıp gönderiyo oda bı ise yaramiyo özele gitmiştim ben