samaa_ ya elimde beter bi ovulasyon testi var c çizgini bile net çıkarmıyoooo:) yarın sabah falan deneyeyim yinede.
Bilmiyorum çok ateş basmam var , akıntımda öylr yok. Uff kalbim kıırıldı bu ay:) inşallah bi güzek sonuç çıkar.rüyamda sürekli bişeyler görüyorum anlamlark hep çocjkmuş :)