Catcad momof3 aynı testi yaptım. Sizinki gibi çıktı. Kan verdim. Hamileymişim. İstiyorsanız Allahım size de nasip etsin 🙂Göğüs hassasiyeti ve mide bulantısı hamileliğimin en büyük belirtisiydi
ozgenurd momof3 bende iki gün önce senin gibi test yaptım benimde böyle çıktı dün yeniden yaptım daha da koyulaştı perşembe hastaneye gidicem sanırım ikimizde hamileyiz 😅
hab1be momof3 aynı testten benden üç gün gecikince yaptım bu şekilde çıktı şu an 4 aylık hamileyim kan verme direk doktora git 4-5 haftalıksan keseyi görebilir doktor o daha heyecanlı oluyor 🥹🥹
rabia5310 momof3 markaları çok bilmiyorum canım ya sadece sabah ilk idrar daha net çıkarır diye biliyorum ben
momof3 eslem2121 first diye bir markaydı bu ilk yaptığım .Hala regl olmadım gecikmenin 4. Gününe giriyorum benim için çok anormal bir durum.Hiç şaşmazdı