Meliss- Gecikmemin 3. Gününe girdim canım.Hala regl belirtim yok.Hic sivilcelenme olmazdı bende regl dönemlerinde mesela şuan 2-3 sivilcem çıktı,2 gündür bulantım var her an kusacakmısım gibi bir hassasiyet var.Göğüslerim acıyor birde.Belirti olabilir diye düşünüyorum 🫣