holaa Benm gebelik henüz yeni cnm ordaki hemşirelere sormuştum gebe takibini
Çok yapmıyo daha çok detaylı dediler doğumu da yaptırıyor mu bilgim yoktu size denk geldiğime sevindim 😇 Randevu almıştım ipt ettim o yüzden ama kendisine gitmeyi çok istiyorum ben başka bi hocaya gittim ekrana baktı baktı garip hareketler sonra korktum tabi Hüseyin hocayı aradı senin orda bakalım müsait misin gelir misin diye bekledim bayaşı detaylıya bakıyormuş sonra o perinatoloji kısmında ilk odaya aldılar beni iki doktor birden bakıyor öyle büyük bi endişeye kapıldım ki :( ama Hüseyin hoca öyle rahat profesyonel bi şekilde ekrana bakıp bilgi verdi ki sorun yok dedi Benm doktoruma da tıbbi olarak tarif ediyo filan bi güven verdi serklaj olmam gerekebilir 13. Haftadan sonra 18. Haftama kadar olan süreçte belli olacak gittiğim doktor o işlemi Hüseyin hocayla yaparız da deyince dikişide o yapacaksa ona gitmek daha mantıklı ve güvenli hissettirir diye düşündüm siz memnun musunuz giden tanıdıklarınız var mı acsba kaçıncı haftanız birde Hüseyin hoca da fetal dna ya yönlendirme yapıyor mu