cdss Mucizem_63 bir iş yapınca sizde hemen yoruluyor musunuz kızlar 😞 sabah uykumdan uyanırken bile bel ağrısıyla uyandım , 32 den sonrası gerçekten zormuş
GULLMOMMY Mucizem_63 bende 33 haftalik ama o zamana kalacağına zannetmiyorum ilk gebelikmi ozelmi devleti takiplisiniz
Ayseguls_baby Mucizem_63 33+1 haftalığım doğum şeklim henüz belli değil doktorum normal yapabilirsin diyor bakalım
cdss Mucizem_63 yok benim öyle ağrım sadece bebiş çok hareketli ayaktayken hareket edince kasılıyorum yürümekte zorlanıyorum ya sizin de öyle mi
Mucizem_63 cdss kasılma nasıl birşey blmym ama arada bir sertleşme oluyor kendini kasıyor sanki bebek bibyerde toplaniyor
aysgl330633 Mucizem_63 bende 33+3teyim doktor bebek ters dedi 37 de gelince yine ters ise sezeryan için 38. Haftaya gün veririz dedi