Daisyy000 Mucizem_63 Bugün tam 33+0ım.Nasipse 22 Aralık gibi düşünülüyor 39u bekleyelim demişti doktorum. Ama bebeğin gelisimi önde 38de de alabilir
QueenBahar_ Mucizem_63 33 değilim ama 31 haftalıgim USG 32 hafta Gösteriyor dr ile doğum tarihini bu kontörulumde konuşacaz ocaga kalir mi ki acaba ? 🫠
cdss Mucizem_63 34+0 olduk bugün doktorum daha gün vermedi ama sezaryen istiyorum , 37.38. Haftalarda alıyorum genelde dedi Aralığın 15 ini bulmayacak büyük ihtimalle
Mstefe Mucizem_63 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor canını sıkma ölçümler %100 doğru değil Ama son haftalarda kilo alımını yavaşlamasın yeter 💓
Daisyy000 Mucizem_63 Genelde ilerleyen haftalarda haftasını yakalıyor hiç merak etmeyin 🥰 2 hafta ileri yada geri olması çok önemli değil 🤍
Daisyy000 QueenBahar_ Sezaryen zaten genelde 38-39 arası oluyor ya 39 u beklemeyebilir.Doktorumun 39 u bekleyelim demesindeki en büyük etken hastanenin yenidogan ünitesi yetersiz ,yani küvöz durumu olursa başka hastaneye sevk gerekiyor. Ama gelişimi tamamlanmış olursa beklememize gerek kalmaz 🌿
Mstefe Mucizem_63 gayet güzel doktor sonuna kadar beklemiş resmen ben bugün 32+2 yim gün almadım henüz ondan sordum 1 ocak olsun diye düşünüyordum durur mu diye
Mucizem_63 Mstefe evt sonuna kadar söylemiş demekki bnde blmyrdum kaç haftaliga denk geldiğini ama sezeryan37-38 de alylr diye duydum. Durur ya bı sorun çıkmazsa insllh bizimki hep 2 hfta geride ya ,, 😔
Mstefe Mucizem_63 evet tam 2 hafta az gibi ama kız bebişse minyonda olabilir ayrıca diyorum ya bu makinalar artı eksi yarım kiloya kadar yanlış ölçüm verebilir Bebiş son aylarda kilo alacak bu haftadan itibaren düzenli alırsa doğumdan 2.800-3.300 olur gayet güzel
irem_zengn Mucizem_63 doğru ölçtüğüne emin misiniz yada doğru duyduğunuza çünkü bende 32+0 da kontrole gittim ve 2250 gram çıktı çok fazla fark var
Fraublt-31111 QueenBahar_ Doğum Usg göre mi oluyor yoksa adet tarihine göre mi anlamadım ya Bende âdet tarihine göre 5 Ocak Usg göre 26 Aralık
Mucizem_63 Mstefe bebiş erkek baba da anne de minyonuz doktor genetik olblr dedi içim yinede rahat etmiyor insllh kilo alır 🤭
gozde91 cdss tam aynı haftadayız 34+1 im bende. Sizde çok ağırlaştınız mı kasık bel ağrıları yoğun başladı bende