Ben başından beri girmesini istiyodum, şahit olursa zorlukları ona göre davranır ve çocuğuyla hemencik ten teması ile bağ kurması çok güzel olur diye, ilk zamanlar çekingendi pek istemiyodu şimdi heyecanla doğumda olmayı bekliyo, özellikle ten teması olayı heyecanlandırıyo, ben o anların eşle paylaşılması taraftarıyım. Herkesten önce bebeğimizi birlikte karşılamak çok güzel bi his.