akgull Dry94_ ya inanın çok korkuyorum yarın tekrar vereceğim daha önce mart ayında bir düşük yaptım yine aynı şeyler olacak diye hem içim içime sığmıyor hem kan vermekten bile korkar oldum
Dry94_ akgull hiç korkma bende subatta kimyasal gebelik geçirdim sonra tekrar gebe olduğumu öğrendim ve şuan 23 haftalık oldu seninde sağlıklı bir şekilde ilerleyecek ben buna eminim rabbim gönlüne göre versin 🥰
akgull aysegulozak nasıl sabrettin tüm sürece ya 🥹🥹 acaba benmi problemliyim diye düşünüyorum çok kaygılıyım
aysegulozak akgull 2 gundr bir kan verdim duzenli artisi gorduk 1 haftaya keseyide gordum suan 5+4 gunlugz zor geciyor zaman durdu sanki
akgull Dry94_ aminn inşallah allahım sanada sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🙏
akgull amphitrittee sanırım bende de geç döllenme olmuş değerim 704 ama sat göre hesaplayınca 6+2 oluyor
akgull Esma006 bu işin matematiği yok sanırım her duyduğum rakamda ayrı hesap yapıyorum beynim yandı 🤯
mervemom1 Sumay_61 Merhaba, benim bugün adetime 2 gün varken gebelik testi yaptim silik çıktı 2 tanesinde de , göğüslerimde şişlik ve ağzımda tuhaf bir tat var, siz ne zaman doktora gitmiştiniz? :)