Sengulkrgz Ela11 vallahi ben tansiyonjmu dusurecek bir sey de yemiyorum icmiyorum ama dusuk...Sanirim.hamilelikle.alakali bir durum...Korkulacak bir sey oldugunu sanmiyorum...
bebekteyaparimkariyerde Ela11 tansiyonun gayet normal canım olması gerektiği seyirde.benim hep öyle ilerliyor.
Alyamerve Ela11 benm oldu tek sıkmtısı sezeryanda galb spinal yapmıyorlarmıs duzene girer ınsallah 15 gunum kaldı 🥰
karamel Ela11 canım düşük değil tansiyonun benim 7 ye 5 e düşmüştü başıma agrılar girdi bayılacak gibi olmustum