Ela11 kaç haftalıksın? Benim hamileliğimin ilk 3 ayında çok düşük tansiyon sorunum vardı 9 a 5.5 olduğunu bilirim ki normal tansiyonumda düşüktür benim hep 10 a 6 yada 11 e 6 falandır ona ragmen cok etkiliyordu elim kolum kalkmıyordu.. ilk trimesterde normalmiş o zaman doktorum öyle demişti vucut hamileliğe alışana kadar.. limondan uzak dur tuzlu seyler tüketmeye çalış düştüğünde..