Deletedmom_297 martta oğlumuz doğacak Ali Deniz olacak ismi. Eğer kız olsaydı eşim ve benim isimlerimizin ilk heceleri birleşince Alya oluyordu, onu koyacaktık. Bade çok sevdiğim bir kız ismi senelerdir ama son 1-2 yılda birden popüler oldu, o yüzden kız olsaydı Alya olurdu anlamı olması için🩵🩷