mystery94 sana bir sey diyeyim. Aksam 12de falan yapmissin o zamanlar dogru saatler degil 11 ile 18:00arasi yapsan iyi olur gunde 2 defa degil 1 defa yap ilk idrarlada yapma mesela saat 16:00-17:00da yap cunki gece ve sabah yaptigin testler arasinda zaten fark olucak gece koyu sabah silik oluyor cunki aksam saatlerinde lh seviyyesi artiyor yanila bilirsin