samaa_ Lovebaby27 kizlar evde testim yok o yuzden ovulasyonla takip ediyorum bat 14-15 kasim dpo.10-11 olmali. Bakar misiniz lutfen?🥺 ama innovita gebelik testi 9 kasim negatif. @Minamom_ @Nevagibi @mystery94 @Sarisinkiz00
Lovebaby27 samaa_ 2.yumurtlama değildir gebeliktir inşallah bende çok merak ettim eve gidince hemen yapıcam
Minamom_ samaa_ nerdeyse benim yaptığım kadar koyu kuzum bi awox alsana çıkıp ya valla ben meraktan çatladım
mystery94 samaa_ Lovebaby27 ay canım bencede ikinci yumurtalık değildir bide bi yorum okudum ovulasyon mesela dalgalanma olabilirmiş ama arka arkaya koyu çıkarsa gebelik diyolar bende saat 2 yi bkeliyorum 2 de yapıcam inş hmaileyizdir bakalım benim nasıl çıkacak dün 2 de yaptım koyuya yakındı gece 12 de yaptım oda koyuya yakıntı
samaa_ mystery94 🥺insallah yaa 6,9 ve 10 kasimda yaptigim testlerde fark var mi? 6si zaten silik o okay peki dun ve bugunde? Ama bekleyemedim farkli saatlerde yaptim dunki saat 5de bugunki simdi yaptim zaten aksamlari koyu oluyor
samaa_ Minamom_ awox yok oldugum yerde🥺🥺baska erken gebelik testleri var ama almaktan yoruldum yaa utaniyorum her ay aliyorum artik taniyorlar beni 🤣🤣
Minamom_ samaa_ keşke internetten söyleseydin hemen awox Trendyol expressle hemen 1 günde geliyor yarın teslim alırdın bile predictor da çok iyi innovita baya sıkıntıymış öğrendik onu artık
samaa_ Lovebaby27 insallah kuzum 🥺zaten birlikte bekliyoruz guzel sonuclaar alalimm . Aramizdan iki arkadas eksildi @Nevagibi @Minamom_ 🥹❤️ masadan eksiliyor dostlarr🤣🤣 bizde eksiliriz insallah🤣🤣🤣🤣
Lovebaby27 samaa_ 26 ay oldu artık doktora bile gitmeyi utanıyorum canım bilmiyorum artık hakkımıza hayırlısı Beklemekten başka bi çaremiz yok