Deniiibayyy basin sag olsun oncelikle, ben de hep biliyorum bu hamilelik yuksek riskli ve bu bebekte bi sorun var demistim gercekten dilimiz kaderimiz oluyor o yuzden hep olumlama yapin pozitif düşünmeye çalışın gercekten olumlamalar insana iyi geliyor. Rabbim saglikla ve hayırlısıyla evlat versin ki yaşadığınız tüm acıları unutun insallah, öteki tarafta da evladiniz sefaatcin olsun 🙏 moralini yuksek tut bu ay olmasa bile önümüzdeki ay insallah bol bol sevişmeye odaklan ve tadını çıkar 😍