Deniiibayyy kuzum hayatında kendinden sonra taniyabilecegin en sabirsiz insan benimdir. Her konuda oyle sabirsizimdir ve aceleciyimdir ki esimin benden bıktığı ve illallah ettigi, anneminse evlenirken allah sana bu konuda yardimci olsun dedigi huyumdur. Esim basak burcu, esimden daha planli yasarim hayati yani o kadar diyorum. Ama bir önceki gebeligim bana sabrı öğretti. Hayatın planlarımıza gore olmadigi, olsa bile belki de bizim icin hayirli olmadigini öğretti. İlk gebeligimde saglik sorunlarım vardı ve ben o kadar sabirsizdim ki her seyi göz ardı ettim. Ancak 14 hafta boyunca her gun farkli farkli sorunlarla karşılaşınca sabrın ne demek olduğunu öğrendim. Aslinda hayat hic de bizim planlarımıza gore işlemiyor ve o plan olsun diye direttigimizde bizim icin hayirli değilse sonu hep uzucu oluyor. O yuzden baştan o isin olmaması daha hayırlıdır. Emin ol bu ay tutmadiysa vardir rabbimin bir hayri. Ben 1 yil derken okuduğum buradaki yorumlara gore soyledim kimisinin hemen olmus ama işte onemli olan hayri. İnan ayni zorlukları yaşamaktansa tutmaması daha iyi o yuzden her şeyin zamanı var dogru zamanda hayırlısıyla ve kolaylıkla gerçekleşsin her sey. Moral cok onemli sen yeter ki modunu düşürme 🌸