Sinemsigibi bu tamamen iş yeri mushasebe birimiyle alakalı oluyo 2,5 sene önceki doğumumda ben bizzat böyle bsey yaşadım. Doğumdan 15/20 gün sonra yattı para ama muhasebeden bu izinleri vs girerken tek seferde yada aylık alma gibi bi seçenek çıkıyormuş onlarda maaş gibi aylık alsın diye öyle işraretlemişler bana sormadılar aylık mı tek seferde mi diye .. doğum yaptığım günden maaş günüme göre hesap edince bana 4 parçada yattı çok sinir olmuştum bu gebelikte o günleri görürsek özellikle bunu diyeceğim parçalı olsun istemiyorum cnkü bi anda para değersizleşiyor