İnanıyorum çoğu anne benim gibidir.🙈 12+5te gittik doktorum haftan erken ama bir tık kız bebeğe yakın gibi dedi. Bende heyecanlandım hocam hazırlık yapıcam kesin kız mıdır diye oda değişebilir daha erken dedi. Merak ettiğim böyle söyleyip bu haftalarda sonrasında değişen var mı? Bir ay sonraki kontrolde netleştirelim dedi bnde cok sabırsızım🤭