Lovebaby27 samaa_ bence 25 canım çünkü awoxla benim testim aynı çizgide çıkmıştı ama bazı yerlerde 10 ml yazıyor ama inanmadım ben
samaa_ Lovebaby27 evet bence de cunki bir cok insanda gordum innovita adet gunu falan koyu oluyor digerleri ise daha koyu cikiyor normal kit evet
samaa_ Nevagibi siparis ver gelene ekadar ohooo😩ovulasyon testi ile yapicam koyulasma var ovulasyonda
Lavin08 samaa_ icini ferah tut kizum bat 15 degilmiydi senin daha erken cunku bende 20 si en erken 2 gun once yaparim 18 inde fln sende oyle yap 1 gun 2 gun kala yap biliyorum insan sabredemiyor ama boyle daha cok evham yapiyoruz
Lavin08 samaa_ ahahah test dayanmiyor bende awoxlari bitirdim eczanelerde awox bulamadim 18 inde innovita yi yapcam artik
Lavin08 samaa_ tansiyonum icin acile gitmistim kuzum bide beta ya baktirdim reglye 10 gun var daha olsada cikmaz beta 2.30 cikti bi acabami dedim daha once veridgimde 0.01 0.05 fln cikardi hep