Nur8893 samaa_ Ama benimde 9. Günde yoktu canım Silik çizgi bile yoktu . Öyle düşünme ben 2 3 kere çatlatma iğnesiyle tedavi oldum benimde kistim var . Olucağı varsa oluyor yani güzel düşün güzel olsun inşallah ❤️
Nur8893 samaa_ Benim çatlama 27 di canım 12. Günde silik çıkmış onuda cuma gece 12 de yapmıştım . Ne zamandır bebek düşünüyorsun
samaa_ etkafa bosuna test almak istemiyorum ya evde ovulasyon testi var onunla denicem koyulasma olursa alip yaparim🥺
samaa_ etkafa ovulasyon testi dun yaptim hic gorunmuyordu simdi yaptim ayni saatte belirginlesmis😳yukaridaki ve asagidakinin farkina bak