busra34__ yoğurt gibi hiç olmadı benim sulu akıntım oldu hep fitil kullanırken sonra kestim ağızdan alıyorum 3 haftadır yine aynı hatta doktora gittim suyum geliyor diye ama sorun yok suyun iyi dedi fitil verdi enfeksiyon vardır dedi oda beni yaktı hiç kullanamadım gittiğimde kullanamadığımı söyleyeceğim