Turuncukelebek bende bugün bir tuhaftım 32+5 im. Halsizlik had safhada idi. Ve karnım sertleşti akşam regl ağrısı gibi bacaklarım ağrıdı . WC den zaten gelemiyorum üstüne evhamlıyım bişey mi oluyor diye korkuyorum.. babamı kaybettim 43 gün önce ona üzülüyorum zaten depresyonum vardı o mu tetikliyor ne oluyor cidden bende anlamadım doktora yazdım henüz dönmedi