Kızlar bi 5 gün önce karnimin üst tarafı çok ağrıyordu dayanamiyordum hastaneye gitti azıcık sancı çıktı düzensiz ama doğum sancisina benzemiyor dedi Dr rahimdede açılma yok dedi eve geldim ertesi gün geçti ama hergün karnımda sertleşme kasılma kaşık ağrısı zor yürüme oluyordu dün çok stresli ve ağlamalı bir gün geçirdim dün gene karnimin üst tarafında bir ağrı başladı sabaha kadar uyuyamadım hala ağrıyor zor yürüyorum artık çok bunaldım diğer hamileliklerimde böyle bir ağrı cekmiyordum sizdede oluyor. Mu yoksa sadece bana özel bişi mi😭