gamzeli04_ ben de karar vermedim inan pursaklara gidiyordum doktorum doğum iznine ayrıldı yerine gelenle uyusamadık özeli araştırdım 80 den aşağı yok sezeryan için yüksek geldi Bilkent’e 1 defa gittim hoşuma gitti çevremde gidenler de he memnun ama bilmiyorum 🥹