meerrvv normal diye başladık acil sezaryen ile bitti… normal kontrole gitmistik nst’de ani bir düşme yükselme oldu sonra bizi güven vermeyen nst diye yatırdılar. O gün şansıma en sevdiğim doktor vardı nöbette. Hatta bebeğim büyük diye bana seçme şansı sundu ama vajinal doğumu deneyelim bence diye de önerdi. Ama ben o gün ağrım yok diye kan sulandırıcımı yapmıştım yarın başlatalım doğumunu dediler. Doktor değişti o yüzden :( sehir hastanesi olduğu için kendi doktorun mantigi yok maalesef. Bu doktor da cok iyiydi sadece kilosu çok sınırda ben büyük bebek diye sezaryene almam dedi dediğimde alsaymış keşke. Bizi A blokta 1 gece gözlemde tuttular nst bagladilar sık sık. Nst’leri çok iyiydi benim sancılarım da kendi kendine gelmeye başlamıştı. Sabah B bloka aldılar aktif doğumlarin olduğu tarafa. Sabah 10da fitil koydular rahim ağzımda 1 cm açılma vardı sadece. 5 saat geçti sadece 1 cm ilerledi açıklık. Orda zorlamayalım neyi zorlasam başıma bir iş geldi sezaryene dönelim dedim yok dedi doktor. 2 saat sonra benim sancılarım aşırı arttı fitilin de etkisiyle, normal anlatilan doğum sancıları gibi de değil 10 saniye 20 saniye anca nefes aldiriyordu hiç geçmiyordu. Sonra bebeğin kalp atışları düştü, bir anda odaya 10 kişi doldu beni sedyeye koymaları ameliyathaneye gitmemiz ve kızımı çıkarmaları topla 4 dakika sürmüş, kesinlikle çok güvenli bir hastane, sonrasında 2 buçuk gün yattık herkes çoook ilgiliydi, hemşireler de doktorlar da. O kadar rahat ettik ki eve gelesim yoktu yani 😅 o gün çok fazla doğum olmasına rağmen gebe okuluna gittiğim için tek kişilik oda da ayarladılar eşimle kaldık rahat rahat. Ziyaretçiler de günde 2 saat gelebiliyordu sadece kafamiz çok rahat etti