Biraz pozitif bir gelişmeyle geldim, 11 hafta dört günlüktüm dün ve ikili tarama için doktora gittik. Miyomum sağ taraftaydı keseyi de sağ tüpe itiyordu. Herkes çok olumsuz konuşmuştu ilk defa görüyorum diyenler mi dersiniz, bu sana iç kanama geçirttirir diyen mi, hastaneye yatman lazım diyen mi… özellıkle ama perinatoloğum ve ıkı doktor çok rahattı bu konuda. Dün ultrasonla bir baktık bebek artık ortalamış hatta bu sefer o miyomu itiyor sağ tarafta geçmeyen ağrılarım o yüzdenmiş. Evet keseye hala miyom baskı yapıyor hatta miyom büyümüş ama bebek de büyümüş. Öyle birbirlerini ittire ittire devam ediyorlar :) ama sonuçta o kadar korkmama asla değmedi. Perinatoloğum dedi ki sürekli yanıma tedirgin geliyordun artık mutlu gelmeni istiyorum. Mutluluk her şeyden önemli. Bir de eğer olumsuz durum olacaksa zaten olacak önüne geçemeyiz. Şu ikili taramaya gelen haftaya kadar cektiğim stresi bir Allah bilir. Değdi mi, hayır. Siz de hiç strese girmeyin bir şekilde bebekler bir yolunu buluyorlar :) Tabiki ilerde ağrım olacak şu anda da zaten var hem de sağ tarafımda ve hiç geçmeyen. Hatta dün doktorum böbreğine de bakalım dedi üste ağrım vurdugu için. Ne yapalım be şekilde dokuz ay geçecek artık cok takmamaya calısıyorum.