sumtal busonryavrusu aynen benim de öyle geçen hafta sağ tarafımda olmuştu gece boyu devam edip bitmişti. Bu sefer dün akşam 6dan beri var ve bu kez solumda ama geçmedi. Sürekli bi sokulma değil ama giriyo çıkıyor. Dediğin gibi tüm karnım da değil sol alt karnımda bi bölge.
sumtal duriskonunannesi benim de sat 20 eylüldü ama 9 ekime aşdı doktor biz de 7+2 yiz doktor doğum tarihimi hesaplamadı 😇
duriskonunannesi elifin_ sizin de asiri mide bulantiniz var mi ben boyle bulantidan kafami kaldiramiyorum ,uyumuyorum da bayiliyorum sanki
elifin_ duriskonunannesi Ben 2 gün çok ciddi bulantı çektim ama elhamdülillah bugün iyiyim yaa sadece kasık ağrım var göğüs hassasiyetim var
sumtal Momlife_ peki dün akşamdan beri olması da normal mi dayanılmayacak bir şey değil ama geçmeyince de insan tedirgin oluyor doktora gitsem mi bebek iyi mi acaba diye.
duriskonunannesi sumtal sizinki gec dollenme sanirim 😊 benim de ultrasona gore daha kucuk en son 6+4 te gittim 6 +0 gibi gorunuyordu😊 bana temmuz basi aliriz dedi bebegi ama ben ablasinin dogum gununde gelir diye dusunuyorum gittikce daha erken doguyorlar sanki 🤣 ilki 38+1 de geldi ikincisi 37+4 te
duriskonunannesi elifin_ bel agrisi,gogus hassasiyeti,asiri mide bulantisi ama kusma yok ,bir de boyle asiri uyku hali ama duzgun uyumuyorum da bayiliyorum sonra ayiliyorum uyku denemez ona 🤔