vascenceloss ben ocak ayında düşük yaptım sağlıksız bi gebelikti kalp atışı olmadı düşükten parça kalmıştı kürtaj oldum 4 ay ara verdik psikolojimizide toparlamak için , ağustosta gebe olduğumu öğrendim 3 ay yumurtlama takibiyle değerlendirdim ama son takipte üç gün üst üste değerlendirdim birde jel kullandım o şekilde gebeliği elde ettim