Minamom_ yok canım eğer sağlıksız gebelikse ve bir daha hamile kal kalırsan hemen Söylemeyeceğim kimseye bilmiyom ya her şeyin hayırlısı olsun şu an tek umudum şu an sağlıklı bir gebelik geçiriyorumdur ya kafama takılan aslında ne biliyor musun canım ben üniversite Hastanesi’nde 2.76 idi kan verdiğimde acilde 35 çıktı iki gün sonra ben acilde devam ettim kan vermeye o 2.76 sonucu çıkan hastanede yaptırdığımda 99.8 çıktığını öğrendim yani düşmüş laboratuvar farkı diyorlar yükselir diyorlar bilmiyorum çok ümitlenmek de istemiyorum ne Düşüneceğimi şaşırdım