Rabia-Bay44 1kediannesi1 Amin inşallah bwnim de daha önce kaybım var bende ondan dolayı tedirginim bir kıpırtı dahi hisswtsem rahatlıycam ama yok
girlll Rabia-Bay44 Allah sabır versin anlayabiliyorum yaşadığınız çok zor ama kalbinizi ferah tutun, siz strese girerseniz bebeğiniz de girer. Bizden çok daha güçlü olduklarına eminim. 🌸
Rabia-Bay44 rvsss Bir kaç sefer yine bu psikolojiye girdim doktora koştum bebek şükür iyiydi en son kontrole çarşamba gittim ama dünden beri kıpırtı dahi olmayınca hemen kötü şeyler düşünmeye başladım çarşamba detatlıya giricem o zamana kadar nasıl sabredicem bilmiyprum
tev Bende 20+3 teyim dünden onceki gün baya hissediyordum dün çok az hissettim şuana kadarda hiç hissetmedim.Hafta olarak daha küçükler birde cinsiyet te etkili oluyor. Erkek daha erken hareketlenıyor.Kız geç benım oyle oldu
Rabia-Bay44 tev Benimde kız ilk 16.haftada hisswttim sonra ara ara hissediyordum şuan 20+4 haftalık daha fazla hissetmem gerekmez mi bir anda kesildi harwkwt
zeynepkazgann Rabia-Bay44 şuan aynı durumdayım 18 19 haftada aşırı derecede hissediyordum 20 haftadan sonra azlmaya başladı 25. Haftaya yeni girdim şuan hareket hiç etmiyor diye girdim acaba aynı durumu yaşayan var mı diye
Rabia-Bay44 zeynepkazgann Yani program 20.hafta itibari ile uyku düzenleri çok fazla oluyor diyor ama arada insan kıpırtı hisswtmwk istiyor ama tık yok
tev Rabia-Bay44 bende ilk 17 haftada hissettim şimdide ara ara hissedıyorum ama kuvvetli değil 3-4 hafta sonra daha kuvvetleşir oğlum var onda daha erken hissetmiştim.
Rabia-Bay44 zeynepkazgann İlk defa malatyalı birine denk geldim burada memnun oldum doğumu Antep’e mi yapmayı düşünüyorsunuz
Rabia-Bay44 zeynepkazgann Sağsalim sizde bizlerde kucağımıza alalım inşallah Antep mardine göre hastane konusunda daha gelişmiş mardin sağlık konusunda çok kötü
zeynepkazgann Rabia-Bay44 evet burada haddinden fazla özel hastane ve devlet hastanesi var siz özelde mi yapacaksınız
rege0119 Rabia-Bay44 canım benimde 2. Gebeliğim . 21 haftalık oldu daha yeni yavaş yavaş hissetmeye başladım doktor 24. Haftaya kadar normal dedi. Kilo da etkiliyor biraz .
Rabia-Bay44 zeynepkazgann Diyarbakırda yapıcam inşallah doğumu özel hastanede mecburi zezeryan olucak