Rabia-Bay44 bende böyleyim geçen gece aşırı hareketliydi hiç uyumadım, dün o kadar sakindi ki hareket etsin diye tüm tuşlara bastım bir iki hareket etti bugün şükür kahvaltıdan sonra bir iki kıpırdadı 22+3 ı’m bu arada benide bazen tedirgin ediyor daha önce kayıpta yaşadığım için 😣 ama normalmiş inşallah Rabbim vaktinde kucagımoza almayı nasıl etsin sağlıklı şekilde