Sevgidendi irmairma guzel cok tesekkur ederim , aslinda basta normal dogum dusunuyordum odalarda dus ve plates topu var mi diye merak etmistim ama sanirim sezeryane dogru kayiyorum :)
Sevgidendi Sultiss00 Sultiss00 ayyy cok az kalmiş, çok heyecanli :) sağlikla alin bebisinizi kucaginiza insallah🥰
-Yusufumm- Sevgidendi gerçekten öyle rabbim hepimize güzel ve kolay bi doğum yaşatsın bebişlerimizi sağlıkla alalım kucağımıza