Selammm kızlar , 29. Haftama giriyorum ve en son Karataş hastanesi ile görüştüm, olumlu bakıyorum ama doğum odalarını göstermediler. Burada doğum yapan var mı ? Hastaneden memnun kaldınız mı? Odaları nasıldı, doğum ekibi nasıldı? Aydınlatır mısınızzz