kartanesi___ yagmurum3001 aldığım iki tane tulum da ayaksız zaten de 2 tane de ayaklı alayım madem teşekkür ederim 🤗
penbe_karisi Çünkü ilk çocuğumda hep bana öyle çok almaa bebek hemen büyüyor demişlerdi çocuğa az kıyafet almıştım sürekli kusuyordu sizdiriyordu kirleniyordu büyükleri giydiriyordum çocuk içinde kayboluyordu 🤣😁
penbe_karisi kartanesi___ yok valla ben bidaha o hataya düşmem çocuk 15 günlüktü mağaza mağaza dolaştım aldım 😁😁
penbe_karisi kartanesi___ 😁😁😁evett alt üst 1 3 takım al kazak eşofman şeklinde zaten Şubat’ta doğum yapicaz ya rahat Mayıs’a kadar giyerler ben 6 7 tane ondan da aldım beğendikce ekliyorum favorime 😁😁
kartanesi___ penbe_karisi yaaa çok tatlııı😍😍ilk gebeliğim ya hiçbir bilgim yok 😂ekleyeyim ben de madem 1-3 ay
kartanesi___ penbe_karisi hayır canım benim kız🥰ama ben pek cinsiyetçi ürünleri sevmiyorum yani öyle her şeyi pembe veya erkek olsaydı her şeyini mavi almazdım 😂daha çok böyle beyaz kahve tonları pastel renklere bakıyorum unisex ürünlere