Ftmn123- tıp merkezlerinde beta hcg testleri yapılıyor hemde uygun fıyatlı. Çevrende varmı araştır ve git. İki saate sonuç çıkıyor. Birkaç gün arayla tekrarla değerler yükselirse duruma göre doktor randevusu almak daha sağlıklı. Ben iki haftalıkken şüphelendim. 6-7 tane test yapmışımdır. Kimisi bozuk çıktı kimisi dalgalı kimisi negatif. En son üç tane üst üste yaptım dalgalı çıktı. Direk araştırıp gittim değerim 15 çıktı, erken gebelik tahminen 3 haftalıktı o yüzden adet geçikmem yoktu . Bu hafta tekrar kan verdim hemde 220 tl ümraniye son durak ümran tıp merkezi .değerim 360 çıkmış. Biraz daha yükseksin doktor randevusu alacağım.