mom_51 Ftmn123- sen yarın sabah yap yine bi kuzum. Diğerlerinde net çıkmış bunda da ince çizgisi var bence
mom_51 Ftmn123- sen dediğimi yap çiçeğim. Hatta acile gidebilirsen git kan ver. Acilde ki sonuçlar daha çabuk çıkıyor
mom_51 Ftmn123- sağlık ocağına geç çıkıyor kuzum. Ama istersen arkadaşında dediği gibi 2 yada 3 gün bekle direk kan ver. Düşük değerle öğrenirsen sürekli kan vermek yorar seni
mom_51 Ftmn123- ben bu gebeliğimde de gecikme dışında belirtim olmadı kuzum. Öyle göğüs hassasiyeti yada sık idrara çıkma olmadı. Sadece gecikmem olmuştu