umynurr Ya hahahahaha evet özel hastane burada ama ben devlete gidiyorum ve doktorumdan çok memnunum. Görümcem üç evladını da dediğiniz hastanede doğurdu ama memnun kalmadı. Tek iyi yanı özel oda olması, hemşireler ters davranmış hep. Doktorundan memnunsan hiiç çekme bence de o yolu😂😂